ligga? kommer inte på frågan!

Godagens,hejsan, tjeeeenare mannan eller tja bror som man brukar säga här i södertälje!
Just nu sitter jag hemma hos Evelina efter att ha duschat.. usch vad det var skönt.. jag är en sån svettapa blää.
Skolan var rolig men det ända jag ser fram emot är GYMMET!
Beach 1012 här kommer jag.
Nej men iallafall drog hem käkade kebab drog till Evve gick och handlade sushi medans vi väntade på krille som inte dök upp.
Igår såg det ungefär ut likadant ut. Sov hos evve för att jag inte hade någon lust sova hemma för det är så jävla uttråkande att sova ensam och tomt... Jaja nog om det att jag är en ensamvarg. HOW GIVES A FUCKING SHIT liksom?
Helgen ser så ut att jag kommer vara hos evve och ligga sked, glutta film och bara snacka skit vilket är äckligt skönt ibland.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag går och sminkar mig istället. TJINGELING BROR!
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0