Fuck school

tjohopptjuhopptjuuhoooo!

Sitter i skolan just nu och försöker plugga men det går absolut inte att koncentrera mig och mitt humör är inte på topp. Det kostar ju att ligga på topp och jag känner att jag inte har råd med det för tillfället.
Men iallafall jävla halloween det finns så mycket men jag fattar inte engelska idag och min lärare verkar tro jag är dum i huvudet. Jag beter mig som en fitta emot Fisan och Bindan så förlåt för det babes. Det är inte riktigt med min mening. Ingentligen inte alls men jaja ni vet säkert hur det är.

Jag vet inte riktigt vad det är med mig för tillfället men det suger iallafall så ska försöka ändra på det.
Jag har fixat mitt rum i 2 dagar nu så ska väll äntligen försöka att bli klar någongång så allt det nya kan komma in.
Det har inte hänt så mycker igentligen har väll mest umgåtts lite med fint folk och sen bara fixat och donat. Idag blir det att träffa Evelina senare förmodligen och ikväll när jag kommer hem städa mitt rum. Men bara om jag är på bättre humör.

Nej nu ska jag ta mig i kragen (vilket blir svårt för jag har ingen) och fortsätta jobba. Vi hörs!

Peace out

på tal om ingenting så saknar jag min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0