En vanlig lördag.

Sitter hemma hos Evelina, ovanligt?
Idag vaknade vi och sedan tog en promenad för att kolla kläder till fasters lilla älskling som fyller 2 om 6 dagar.
Det blev massvis med kläder till lillstumpan. Men så blir det när jag och pappa är i farten.
Sen åkte vi hem till mig åkte och tog en tur med min granne och sen hem igen för att ta en promenix.
Efter det kom mina kusin, faster och hennes man på middag och då hade pappa grillat vilket var super gott!
Sedan var det bara att ta sig till bussen för att åka tillbaka till evve där colan var slut så vi tog en trip till statiol för att handla det.
Nu sitter vi och kollar på hotchick och ska väll bara vara hemma hela kvällen och mysa som jag redan har skrivit i det tidigare inlägget tror jag.
Men jag har ärligt talat ingenting att berätta just nu så
Peace out bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0