Åhfyfan

Godmorgen alla där som läser min extremt roliga och intressanta blogg.
Har tyvärr inte uppdaterat på länge, har liksom inget speciellt att berätta.
Jag har varit med Evelina mycket dom senaste dagarna och vi har väll inte riktigt gjort nått speciellt. Va i sjärtholmen typ det va det roligaste antar jag. Jo ja vi har promenarat nästan varje dag iallafall vilket var skönt.
Igår var jag med Habeb och sen Deas och sedan Evelina igen :)
Och idag är första dagen i skolan på den här veckan. Och det går ovanligt bra att vara här, kanske inte borde skriva men jag orkar inte med den där jävla Halloween skiten som ska va klar imorgon. Men tror inte jag har så mycket kvar.
Den stora frågan är vad fan ska man göra idag? plugga? näää det ända jag vet just nu är att jag ska hem till 1an efter skolan som igentligen heter Filiph!
Sen får vi helt enkelt se..
Ja ni som läser nu, nu inser ni nog varför jag inte riktigt har uppdaterat min blogg.. FÖR ATT JAG HAR INGE LIV typ.
Puss o kram nu ska jag sova lite. smälla mig i ansiktet och draaaa åt helvete.
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0