Jag har gått och blivit kriminell

Tja tja bloggen!
Ligger här i sängen ba och tänker på natten som va.. Alltså helt sjuk kväll.

Nej jag bara driver.
Fast jag ligger i sängen och tänker på natten till idag och den va sjuk.
Haha ärligt talat? Vi lekte Kurragömma jag enki Petra och Simon. Jag och Simon i ena. Och enki + Petra i andra rätt logiskt.. Så när vi skulle gömma oss så kom jg på att vi drar till viksberg Haha jaja så när dom hittade oss så skulle vi dra och lämna Petra och då från ingenstans ställer de sig en polis mitt ute i ingenstans så blir vi stoppade hahahhahahahahahahahahahahaha jg dör lite hahahahhahahahah så jävla kul hahahahhahahahaha gjorde min dag och resten av livet också hahahahhahahahah bara det jg ville berätta puss så länge

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0