Gammal vaken och sällskaps sjuk

Hej där på dig du, där ute någonstans.
Har precis vaknat upp eller ja precis och precis men ändå. Igår så åkte jag upp till Nacka för att fria Viktor som tog studenten. Eftersom tanken va att jag skulle till skolan så kom jag endast på hans mottagning. Hoppas det funkade ändå!
Efter det hämtade jag Petra hemma hos Danne och gick med henne till viksberg. Tur som har jag underbara vänner som åkte förbi mig och plockade upp mig så jag slapp gå ensam. Sedan drog jag och mötte Danne.. Låg och pratade lite i hans säng sen somnade han. Så det natten var inte så lärorik. Förtillfället har han försvunnit och har ingen aning om vart han är... Men men han dyker väll upp.

Peace out biaaatches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0