Mycket jävla bajs

Tja tjena hejsan hallå där på er!
Jag ber hemskt mycket om den extrama kassa uppdateringen.
Men det har hänt rätt mycket.. Skolan tar kål på mig och allting blir bara skit och jobbigt.
Var med i en bilolycka och det tog slut mellan mig och daniel.. Då kanske inte bloggen det första man tänker på.
men det är ju inte speciellt många som lässer mig blogg heller så det spelar väll ändå ingen roll hur lite jag skriver.

Jag har iallafall vart i Egypten med min älskade mamma och min saknade och älskade syster. Och nu på lovet åker jag förmodligen till Barcelona förhoppningsvis..
Mycket som händer men ändå känns det som ingenting händer.
Jag har väll inget vettigt att skriva just nu så jag får väll höra av mig.

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0