Kidnappningen slutfört

Idag vaknade jag av att rumptildutt ringde och sa att jag skulle komma hem till Victor vid halv 10 så jag klädde på mig och borstade tänderna och knallade dit. Va där några timmar och sedan tog mig hem för att fixa mig. Åt lunch med bindan och sedan fixade mig för jag och David skulle på roadtrip och göra en överrasknings hälsning åt hans brud Jessica som inte hade en jävla aning om att vi skulle komma. Så stog vi helt plötsligt utanför hennes dörr i arrbåga för att ta med henne på en gång i Phuket i ÖREBRO!
Så våran trip blev till örebro helt enkelt. Det var hur mysigt som helst. Och det var första gången jag och Jessica träffades, och förhoppningsvis var det inte sista.
När jag kom hem städade jag undan lite snabbt och fick skjuts av min bror och hampus till evve och vi tippade oss till statiol för att jag skulle äta mat och vi stannade där ett dag och bara snackade skit. Nu ligger vi i hennes säng och ska kolla på film. Sen ska vi skeda... ovanligt men mysigt!
Imorgon blir det kryssning med pappa på birka paradise och ska på i sviten och förmodligen spa. Min och pappas dag blir det helt enkelt!
Och kanske till och med sång och dans.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0