ahlgrensbilar- ända sättet att stoppa dom är i muuunneeen

Tjabatjena hallå, vi säger så!
Sitter förtillfället eller ja det ska forsättas att sitta här, men iallafall hos Evelina.
Lite gosigt med tanke på att vi ska ligga sked för jag ska sova här.
Idag vaknade jag och åt lunch med min bror och bindan sen körde simon mig till lilla söta evve.
Och vi fixade oss sedan tog vi tåget till elstockholmo med Oskar och Joel vilket var väldans trist för det var mycket folk och äckligt. hmm hmm hmm..
Sen åkte vi till Evve så hon kunde bajsa på sig och äta sushi. Efter det kom familjen Eriksson, hämtade oss och vi åkte ner på stan och åt en god middag. Åkte hem och packade för att sleepa här.
När vi kom hit tog vi en gangster trip till statiol och pratade lite med Peter och hade vårat vardagliga lilla problem med humöret vilket var rätt kul. Träffade någon trevlig gubbe på statiol som vi snackade skit med medans Peter hade kunder.
Nu ligger vi här i sängen och har ingenting att göra.
Men jag vet icke vad jag ska skriva mer så.
Peace out

Spik!
Du är en bajsapa men jag gillar dig endå?
Är du avundsjuk? Jaaa det ärruuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0