Vad ska man säga? ingen som vet? nej men hållkäften då!

Sitter här hemma nu innan skola, innan nationella. HELT JÄVLA DÖD!
Jag vägrade som vanligt att kliva upp ur sängen så klart så blev stressad som vanligt.
Alltså en helt vanligt tråkig morgon med regn. Usch!

Igår tog jag mig en trip till Spånga, ja du jag tänker likadant Spånga liksom vad fan gjorde jag där?
Nej men det ska jag ta och berätta.. Jag träffade Eric. (ojoj) nej men jag åkte dit efter skolan så i stort sätt var jag där hela kvällen :) Riktigt mysigt vill jag lov och säga.

Har väll igentligen inte hänt så mycket, lovet var suveränt och annars har jag umgåtts med kompisar. (som vanligt)

Nu måste jag gå ut i dessa pissväder för att sätta mig i bilen. SÅÅÅÅÅ önska mig lycka till!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0