Godmorgon

WAAATTZZUUUP!

Sitter hemma hos evelina just nu och är hyffsat nyvaken iallafall. Väntar på att hon ska duscha klart så det blir min tur och sedan fixa oss förungen att  vi ska till globen och gå på Xfactor. Mysigt värre typ!
Igår gjorde vi inte så mycket jag gick upp utav att jag hörde musik så helt plötsligt står Daniel och Krister utanför. Nämen ojdå så då var jag tvungen att klä på mig så vi drog och åt lunch.
Sen följde daniel med och satte sig i massagestolen och drog för han skulle till jobbet och då hade krille kommit och stannade kvar. Sen drog jag till en gullig jävla kines som satte nålar i mig för massa anledningar.
Efter det kom Krille tillbaka hem tiill mig och gluttade på film, vi drog och hämtade evve och sedan ut till krille och gick. Sen film mys med hans extremt gulliga mamma evve och krille igen. HAHA fullspäckad dag.
Sen drog vi till Evve igen och träffade sedan Jonte och Deas ett tag.
Men nu måste jag hoppa in i duschen efter min extremt roliga och intressanta dag igår. Hejhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0