Amerikanska kakan

Godförmiddag eller vad man ska kalla denna tidpunkt på dagen. Eftersom jag vaknade nyss så blir det godmorgon men då tror väll man att jag är knasig eller nått.

Men iallafall igår var jag med ett par fina killar vars namn var Jonatan,Filiph,Viktor och Sebastian på heron och kollade på nya american pie som förövrigt var skit bra :)
Sen blev det hemgång och sova eftersom alla små pojkar skulle upp och jobba. Men det var annars en bra början på ett underbart lov!

Inte hänt så mycket eller jo i torsdags åkte jag till sälen och kom hem i söndags. Kul förutom eftersom jag inte kunde åka skidor efter krocken vilket sög. Men men spenderade mycket tid med min skruttunge medans Petra va med mamma och pappa.

Nu ska jag ut på en promenad med Benjamin i regnet så vi hörs sen :) pusssss


bild efter vi krockade. Bang sa det bara .
Jag tycker den är rätt coolt. men taket va inte sådär direkt efter vi krockade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0