eller eller?

Nu sitter jag i skolan och tänkte att jag skulle skriva lite, ( med tanke på att jag ALDRIG gör det nu för tiden )
Dumt dumt!

Men i helgen var jag med Daniel som på lördagen hade köp kräftor o lite god dricka som vi hade det mys till. HELT UNDERBART.

annars har jag bara vart med moppe pojkarna o sådant. Faktist riktigt trevligt om jag ska vara ärlig.:D
Träffat nytt folk med mera.
Grejen är den att det händer inte så mycket längre nu när jag går i skolan men jag trivs lite så det gör ingenting igentligen. Fast nått händer det hela tiden :) kommer bara inte på vad :)

Nu ska jag fortsätta med denna flummiga grafiska kommunikationen.
HEJSVEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0