tonight was a good night

Halloj!
Idag vaknade jag med Daniel brevid mig :) fint fint .. irriterande att man vaknade klockan 8 imorse men jaja sånt är livet.
Vi låg och drog oss i sängen tills klockan 12 och sen blev det lite bråttom . Vi skulle diska hemma hos hans syster .. hämta nyckel handla ojojoj vad allt blev stressigt. Sen så drog jag på bio med Fredrik, David,Linus och Ewelajna. Men jävla idioter det finns som förstör hela filmen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men men den var bra iallafall.. sen drog vi till mig för att hämta badkläder för att sedan dra till David.. MYSPYS på hög nivå!
Och nu ligger jag i sängen med EWELAJNA som ska sleepa over.. (NO REASON)
Men upp imrgon och sen vettefan vad som händer.
Hörs.. PEASE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0