handen på hjärtat

eey yaaaaooo!
I torsdags åkte jag till elstockholmo och var med min farbror. helt sjukt underbart saknat den killen!
Sen i fredags var jag i enhörna och grillade med oliver krille och sofia , sen rörde vi oss till södertälje och ner till minigolfbanan och hälsade på alla söta barn!
sedan åkte vi och hämtade min pojkvän i fornhöjden!
Så körde krille hem oss och han dissade mig och var med min bror. så jag gick ut och snackade med henning david och linus ett tag. fina grabbar det där!
Sen in igen och efter några timmar kom Daniel tillbaka och sov med mig.
Lördags vaknade vi, åkte och handlade vi åkte till honom , sen hem igen och fixade oss för vi skulle ut och äta med mamma simon och amanda. Det blev BAROLO . riktigt mys. sen så blev det bio . sedan hemgång till daniel. och vi ska väll hem snart eftersom att vi har mammas bil
 

DU ÄR BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0