Han är den som gör mig lycklig!

Hejsan hoppsan i lingon skogen!
Dagen började med skolan , och det var lika tråkigt som vanligt.
På lunchen gick jag hem till Daniel för att han ville att jag skulle ta in ett paket åt honom. HEJOCHHÅ
och så snäll som jag är bäddade jag hans säng också. YYEEEYYYY!
Innan skolan slutade så drog jag på teori lektion. Och efter det ner på stan med BÄSTASTE grannen David . MYSPYS. Gick hem och fick spunk för att jag hade så j*vla tråkigt!
Nu sitter jag hemma hos älskling och väntar på att han ska komma så vi kan kollaaa fiiiiiiiiiiiiiiiiiilm.
Helt onödigt inlägg om min tråkiga dag . Men vad ska man annars göra?

Puss

det bjuder jag på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0