Framsteg

Toooooooooooday , vaknade jag och drog till skolan. Kom iof försent men men I GIVES A SHIT!
hihi , men sen så drog jag till kiropraktorn och fick trevlans sällskap av Daniel. Behövde någon som var med mig bara. aja sen när det var klart så drog man hem och duschade.. sen så tog det ett bra tag sen så gick jag hem till Daniel och mötte upp honom och hans kära rara syster.. och åkte till stan och gick runt ett tag . Sen blev det pizza hos henne. Sen hade vi tråkigt eller ja Daniel hade tråkigt så vi drog därifrån. Sedan dissade jag honom och träffade sofia som var med freja.
Men sen gick jag tillbaka till Daniel och nu sitter vi helt plötsligt hemma hos mig.
Sen ska han väll antagligen sova här :):):):):):) TOPPEN!!!

SEE YAH !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0