HURRA HURRA HUUUURRRAAAAAAAAAAA

Idag har varit en fin dag tycker jag nog, började med att vakna rätt tidigt för att åka ner på stan och köpa en perre till älsklingen , hade inga pengar och eftersom att jag kom hem på söndagen samma dag som han fyllde år så köpte jag den på måndagen. Smart va?
Later on satt jag hemma hos en vän till mig och tog det lurre.
Mamma kom och hämtade mig och vi åkte och handlade födelsedags middag.
Ett födelsedag ska firas hos oss också självklart. Gav han min present.. Och han fick en jetset klocka, en grööön. Men den va för stor så det fixas imorgon när man lämnar in skorna och ska beställa körning punkt!
Efter presenten blev det iallafall grillat och mys på gräsmattan sen, efterrätten var jordgubbar. men jag fick inga :(. Hela dagen var helt underbar förutom lite strul på kvällen men lugnt ändå. (inte med daniel)

Nu ska jag väll gluttisch på en filmisch så....

peace out



GRATTIS ÄLSKLING PÅ DIN 20 ÅRS DAG ANDRA DAGEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0