Halmstad och 20 år

Hej och åter igen förlåt för en ruggit kass uppdatering men jag har inte tänkt på det faktist!

Jag har inte gjort så värst mycket under dagarna nu när sommarlovet har börjat.
Skolaavslutningen  var som bra och alla sjöng fint.
Eftersom att mamma tyckte jag va så duktig i skolan så firade vi med att åka upp till stockholm och myste.
Jag har varit i halmstad med peeeetrich och chillat , firat midsommar. Det var riktigt fint och det spenderades bra.


Idag fylle Daniel 20 år! Grattis grattis.
Så jag va hemma hos honom och fikade och sånt, så imorgon är han bara min och ska firas här med överaskningar!

Jag har inte så värst mycket mer att skriva är för trött för att tänka så........................


peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0