Flörree

hej!

Mamma fick slita upp mig ur sängen imorse för att jag inte skulle komma försent, det funkar ju lixom inte att göra det första dagarna i skolan.
Det har inte hänt så värst mycket under dom här dagarna därför har jag inte skrivit något. Men jag tänkte helt kass upptadering kan jag inte göra bara.

Som sagt var jag har vart i skolan nu och det är faktist helt okej. Inte jobbiga tider även fast jag börjar 08.20
Vilket innebär att jag måste ta kvart i bussen hemifrån för att hinna. Men vad gör man inte för skolan ? HAHA
Efter det så gick jag till min underbara mormor och fikade och sedan bakade jag drömmar med henne.
(Dom va jätte mumiga btw). Efter det åkte jag och mamma och plockade svamp. och efter det drog jag ut med Milan och compani..
Nu sitter jag hemma hos min underbara man som bara sitter där.
Ha´t bra sålänge.

SAAALONG SUCKERS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0